سبد خرید 0

کاهش سایز با دستگاه فارادیک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاههای لاغری فارادیک صحبت خواهیم کرد:

 

در دنیای پر مشغله امروز ، خیلی از فراد جوامع با بیماری  چاقی مواجه هستند و پزشکان در تلاش هستند با اجرای راه حل هایی بتوانند از میزان چربی های اضافی بکاهند و افراد را به وزن مناسب خود برسانند. دستگاه فارادیک نمونه ای دستگاه هایی است که در راستای لاغری و کاهش دردهای عضلات ساخته شده اند و اثرات فوق العاده ای را بر روی اندام افراد ایجاد می کند.

لاغری موضعی و متغیر توسط دستگاه فارادیک

همانطور که می دانید، دستگاه فارادیک  با استفاده از پدهایی که در اختیار دارد، می توان جریان الکتریکی را به صورت متمرکز بر روی برخی از عضلات خاص وارد کرد و در مناطق خاصی از بدن که دارای برجستگی های چربی بیشتری می  باشد، فشار  بیشتری وارد کرد و به از بین رفتن چربی های موضعی آن مناطق کمک کرد.

دستگاه فارادیک لاغری به دلیل ایجاد جریان الکتریکی، باعث می شود عضلات عصبی تحریک شده و باعث افزایش ترشح اندرفین در بدن می گردد و کمک می کند دردهای موضعی که بر اثر گرفتگی عضلات بوجود آمده اند کاهش پیدا کند و عملکرد عضلات و ماهیچه ها را به حالت اولیه خود بازگردانند.

با استفاده منظم از دستگاه فارادیک  می توان به کاهش سایز دسترسی پیدا کرد به گونه ای که پدهایی دستگاه فارادیک بر نقاط خاصی از بدن فشار وارد می کند و باعث از بین رفتن چربی در نقاط خاص بدن می گردد و در نهایت به کاهش سایز بدن کمک می کند و تناسب اندام را برای فرد بوجود می آرود.

از بین بردن انقباظ عضلات بعد از ورزش به وسیله دستگاه فارادیک

ایجاد فعالیت های ورزشی باعث می شود برخی از عضلات و ماهیچه ها فشار بیش از اندازه را تحمل کرده و دچار گرفتگی عضلات گردند و عضلات به سختی و با درد زیاد فعالیت خود را انجام دهند امّا با قرار دادن پدهای دستگاه فارادیک می توان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها را کاهش داد و به مرور زمان از بین برد و عملکرد ماهیچه ها را به حالت اولیه برگرداند.

کاهش سایز با دستگاه فارادیک

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()