سبد خرید 0

خدمات پس از فروش

10 / 10
از 1 کاربر

شرکت Hi LIFE با داشتن 25 سال سابقه کاری،نامی معتبر در زمینه دستگاههای باشگاهی می باشد.طی سالها همراهی شما عزیزان تمامی تلاش خود را کرده ایم که با خدمات پس از فروش مناسب از سرمایه خریدارن عزیز خود حمایت و پاسداری کنیم.

ما تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا محصولاتی با کیفیتی بسیار خوب و استانداردهای بالا تولید کنیم و برای اطمینان مشتریانمان تا یکسال ضمانت بی قید شرط (در صورت تعمیر نشدن یک دستگاه نو جایگزین می شود.) و خدمات پس از فروش ما تا 10 سال در خدمت شما می باشد.

شما با خرید از این فروشگاه بطور مستقیم از تولیدکننده خرید کرده اید و تمامی ضمانت های تعویض و تعمیر بر عهده ما می باشد.

نکته:تمامی ضمانت ها فقط برای خود دستگاه می باشد و لوازم جانبی از قبیل تشک یا پروپ و غیره شامل گارانتی نمی باشند.

شرکت HI LIFE از همه مصرف کنندگان محترم که با خرید و حمایت کالای با کیفیت ایرانی باعث پیشرفت تولید و صنعت کشور عزیزمان ایران می شوند صمیمانه تشکر و قدردانی می کند.

دستگاههای فارادیک 2 سال گارانتی بی قید و شرط دارند و 10 سال خدمات پس از فروش و تامین قطعات از قبیل سیم و پد و یا ژل فارادیک را دارد.

همچنین دستگاههای ترمودرمی نیز 1 سال گارانتی دارند.

دستگاههای جی فایو برای اولین بار در ایران دارای گارانتی 1 ساله هستند.دستگاه جیفایو به دلیل اینکه خرابی زیادی دارند هیچ یک از شرکتهای تولید کننده جی فایو دستگاه را گارانتی نمیکنند اما شرکت های لایف برای دستگاه جی فایو تردمیلی را با یکسال گارانتی در اختیار خریداران قرار می دهد تا از نظر خرابی دستگاه خیال خریداران را آسوده کند.

نکته مهم در مورد خرید دستگاهها که باید هنگام خرید به آن توجه داشت این است که بعد خرید دستگاه به هیچ عنوان امکان تعویض و یا پس دادن دستگاه وجود ندارد،لذا از خریداران عزیز خواهشنمدیم که هنگام خرید و انتخاب دستگاه دقت کنند تا دستگاهی با مشخصات و کاربرد مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()