سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

دستگاه LPG یا مکش بدن

دستگاه LPG یا مکش بدن از دستگاه های لاغری موضعی است که بسیار ایمن و همچنین بدون درد میباشد. استفاده از دستگاه LPG یا مکش بدن به افرادی پیشنهاد میشود که به دنبال لاغری موضعی با صرف هزینه کم میباشند. دستگاه LPG یا مکش بدن برای لاغر کردن بخش های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که از مهمترین این بخش ها میتوان به ران، باسن، اطراف لگن، پهلو و پوست های شل شده اشاره نمود. دستگاه LPG‌ به مرور باعث کاهش سلولیت بدن میشود که این موضوع منجر به چربی سوزی شده و در نهایت لاغری موضعی را به همراه خواهد داشت. درمان با دستگاه LPG یا مکش بدن ثابت شده است و به همین دلیل بیشتر مراکز درمانی و زیبایی از آن بهره میبرند.

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

خرید دستگاه LPG یا مکش بدن

اگر برای خرید دستگاه LPG یا مکش بدن به فروشگاه های عرضه لوازم و تجهیزات پزشکی مراجعه کرده باشید مطمئنا برندهای زیادی از این نوع دستگاه را به شما معرفی کرده اند که البته قادر به تشخیص اینکه کدام یک مناسب است تا خیر نخواهید بود. برای خرید دستگاه LPG یا مکش بدن باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر انتظار دارید تا دستگاه طول عمر زیادی داشته باشد پس باید به سراغ برندهای با کیفیت بروید. سایت هایلایف تجهیز دستگاه LPG یا مکش بدن را از بهترین و با کیفیت ترین برندهای روز دنیا عرضه میکند و همچنین تمامی دستگاه ها از معتبرترین گارانتی برخوردار میباشند.

با نگاهی به تاریخچه  تجهیزات لاغری به راحتی پی خواهیم برد که برخی  از این دستگاه ها به دلیل عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان داده اند توانسته اند طرفداران زیادی را به خود جلب نمایند. یکی از تجهیزات لاغری که با ویژگی های خود توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند دستگاه LPG میباشد. دستگاه LPG از دستگاه های کاملا بدون درد و ایمن در صنعت فیزیوتراپی شناخته میشود که قادر است تا چربی هایی که در قسمت های مختلف بدن انباشته شده اند را از بین ببرد. دستگاه LPG میتواند در تولید کلاژن نقش بسزایی داشته باشد و به همین دلیل بعد از مدتی استفاده از آن پوست سفت و کشیده خواهد شد. از جمله نواحی بدن که با دستگاه LPG قابل درمان است میتوان به ران، باسن، اطراف لگن، سلولیت پهلو، پوست شل شده و همچنین چاقی موضعی تمامی نواحی بدن میباشد.(استفاده از این دستگاه به افراد باردار و همچنین بیمارانی که از ناراحتی های عروقی، سرطان و ایدز رنج میبرند توصیه نمیشود)

مزایای دستگاه LPG

در پژوهش های انجام شده تاثیردستگاه LPG در لاغری به اثبات رسیده است و میتواند نقش موثری در شکست سلولیت و آب کردن چربی داشته باشد. دستگاه LPG تاثیر بسیار ناچیزی را بر روی پوست خواهد گذاشت و هیچ آسیبی به بافت پوست در طی درمان وارد نخواهد آورد. دستگاه LPG یا مکش بدن برای لاغری در کل بدن کاربرد دارد و پزشک از این دستگاه میتواند برای چربی زدایی اندام های مختلفی از جمله بازو. شکم، پهلو، ران، زانو و ساق استفاده نماید. دستگاه LPG باعث افزایش گردش خون در بدن میشود که این گردش خون باعث شکل دهی بهتر ماهیچه ها و همچنین سلامت کلی بدن میشود. فردی که با دستگاه LPG تحت درمان و  لاغری موضعی قرار میگیرد به احساس خوشایند و آرامش بخشی دست خواهد یافت و از روش های درمانی کاملا بدون درد محسوب میشود. جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه LPG را هم اکنون میتوانید از فروشگاه هایلایف تجهیز با قیمت مناسب خریداری نمایید. کارشناسان هایلایف تجهیز آماده ارائه مشاوره به خریداران محترم از سراسر کشور میباشند.

نمایش همه
علاقه مندی ها ()