سبد خرید 0

مشاوره و اجرا

10 / 10
از 1 کاربر

با توجه به اینکه شرکت HI LIFE دارای ظرفیت های بالا و سالها تجربه در صنعت تجهیزات لاغری و زیبایی می باشد،می توانید برای طراحی و راه اندازی سالن های ماساژ و لاغری خود از کارشناسان ما مشورت گرفته و برای تکمیل و راه اندازی سالن های لاغری و زیبایی از وسایل تولید همین شرکت استفاده کنید که شامل تخفیفات خوبی از طرف این شرکت در نظر گرفته خواهد شد.

تمامی کارها برای راه اندازی سالنهای ماساژ و لاغری را به ما بسپارید.از انتخاب تختهای مناسب و دستگاههای مناسب برای سالن خود تا طراحی دلنشین محیط و انتقال حسی خوب برای مراجعه کنندگان محترم را به همراه خواهد داشت.

در زیر تعدادی از نمونه کارهای طراحی و اجرای سالن های لاغری و زیبایی را مشاهده می کنید که تماما توسط کارشناسان ما اجرایی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

زهره ظریف :
0 0
من سالن لاغری با دستگاه جی فایو دارم ولی پیشرفته نیست برای داشتن سالن بزرگ با تعداد تجهیزات بیشتر لطفا راهنمایی بفرمایین
زیبا کریمی :
0 0
سلام وقت بخیر من قصد دارم یک سالن لاغری رو راه بندازم فقط در مورد اینکه چطور و از کجا باید مجوز بگیرم اطلاعاتی ندارم و اینکه برای آموزش کار با دستگاه کجا باید دوره ببینم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
مدیریت :
1 0
سلام وقت بخیر برای آموزش فکر نمیکنم کلاس های آموزشی یا کارگاه کارآموزی در جایی برگزار بشه،بهترین راه ،کار کردن در سالن های لاغری هست که از نزدیک با نحوه کارکرد دستگاه و روش کار با هر دستگاه رو به صورت تجربی فرا بگیرید. البته ما همراه با فروش دستگااه نحوه کار با دستگاه رو آموزش میدیم اما استفاده همزمان از چند دستگاه برای اثرگذاری بهتر نیاز به تجربه دارد.بستر اینترنت هم جای خوبی برای افزایش اطلاعات و نحوه کار با دستگاهها می باشد.
مهربانی :
1 1
سلام برای تاسیس سالن لاغری مجوز باید بگیرم ؟
سمی :
0 0
ممنون میشم راهنمایی کنید برای راه اندازی مرکز لاغری از کجا بایدشزکروع کنیم چه مدارک و مجوزهای لازم هست
A.f :
0 0
با عرض سلام خدمت شما.من پرستار هستم اگه بخوام در شهرستان کلینیک لاغری احداث کنم چطورباید مجوزبگیرم . آیا حتما باید زیرنظر پزشک کارانجام بدیم یا نیازی به پزشک در کلینیک نمیباشد؟هزینه خرید چند دستگاه برای شروع کار حدوداً چقدر میشه ؟
نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()