سبد خرید 0

چگونه دستگاه فارادیک دردهای مفاصل را کاهش می دهد؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

 

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

 

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

 

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

 

1-دستگاه لاغری فارادیک

 

2-دستگاه لاغری جی فایو 

 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

 

4-دستگاه لاغری ال پی جی

 

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

 

در این مقاله در مورد دستگاه لاغری فارادیک صحبت خواهیم کرد:

 

 

درد و گرفتگی عضلات از مواردی است که باعث می شود فعالیت انسان با اختلال مواجه شود و باعث ناهماهنگی بین حرکات عضلات بدن می شود و زندگی روزمره را مختل می کند و افراد را انجام فعالیت ها باز می دارد. امروزه دستگاه های کاربردی و مفیدی در عرصه پزشکی وارد شده است که کمک می کند چنین معضلاتی را در چند جلسه کاهش داد و یا کاملاً از بین برد.

دستگاه فارادیک چه اثرات مثبتی در پی دارد؟

دستگاه فارادیک از این جمله دستگاه هایی است که اثرات مثبت ذیل را در بدن ایجاد می کند:

  • دردهای عصبی را کاهش یابد
  • اسپاسم عظلات را کاهش می دهد
  • دردهای مزمن دائمی چون دردهای مفاصل را کاهش می دهد.
  • درد های اعصاب سیاتیک،  دیسک کمر، ستون فقرات و ... را کاهش می دهد و یا از بین می برد.
  • کمک می کند درد انواع آرتروز تسکین یابد.

دستگاه فارادیک با استفاده از تنس، تحریک الکتریکی اعصاب را از طریق پوست بوجود می آورد و باعث می شود، دردهای عضلات کاهش پیدا کنند. از نظر پزشکی استفاده از دستگاه فارادیک  را به بیماران خود توصیه می کند و از مزایای متعدد دستگاه فارادیک برای بهبود بیمار بهره می گیرد. با توجه به نظرات پزشکان، دستگاه فارادایک هیچ گونه عوارض جانبی را برای بیماران و استفاده کنندگان ندارد ولی همواره باید در نظر داشت که باید با رعایت استانداردهای دستگاه و برنامه پزشک استفاده کرد تا استفاده بیش از اندازه و غیر اصولی صدماتی را به عضلات و مفاصل بوجود نیاورد.

تنسی که در دستگاه وجود دارد باعث می گردد اثرات تسکین و توقف درد عضلات را در پی داشته باشد و موجب می شود پالسفرکانس بالا رفته و ترشح اندروفین بدن افزایش پیدا کند و احساس درد که به وسیله آن پخش می گردد، کاهش پیدا کند.

شما عزیزان می توانید دستگاه فارادایک را از فروشگاه اینترنتی های لایف خریداری کنید و از فواید آن برای تسکین درد عضلات بدن استفاده کنید و آسایش را برای خود محیا نمائید.

چگونه دستگاه فارادیک دردهای مفاصل را کاهش می دهد؟

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()