سبد خرید 0

دستگاه فارادیک قاتل چربی های بدن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاههای لاغری فارادیک صحبت خواهیم کرد:

 

برای لاغری و از بین بردن چاقی می توانید از دستگاه فارادیک استفاده کنید و از پدهایی که جریان الکتریکی را عبور می دهد کمک گرفته و عضلات موضعی چربی را در مناطق متعدد بدن از بین برد و با استفاده منظم و با برنامه از دستگاه فارادیک به اندام دلخواه خود دست پیدا کنید.

دستگاه فارادیک باعث می شود چربی سوزی بدن به صورت اصولی صورت بگیرد و فشار بیش از اندازه ای به تمام عضلات وارد نشود و اندامی که فاقد چربی می باشند، بیش از اندازه درگیر نشوند و افت ماهیچه ای پیدا نکنند.

سهولت گردش خون توسط دستگاه فارادیک

دستگاه فارادیک موجب می شود گردش جریان خون به راحتی صورت گیرد و انتقال اکسیژن و مواد غذایی بدون اختلال در میان ماهیچه ها عبور کنند و بتوانند مواد زائد را به سهولت از بین ببرند و عملکرد بهتری را برای ماهیچه ها  رقم بزنند. دستگاه فارادیک ماهیچه ها را منقبض می کند و گرفتگی هایی که ماهیچه ها با آن درگیر می باشد را تحریک می کند و کمک می کند سلول های عصبی نورون به بهترین شکل فعالیت خود را ادامه دهند و حس خوبی را برای فرد بوجود آورد.

اثرات منفی استفاده بیش از اندازه دستگاه فارادیک

اگر بیش از اندازه از دستگاه فارادیک  استفاده شود اثرات منفی را برای فرد بوجود می آورد. بارزترین اثر منفی دستگاه فارادیک، گرفتگی عضلات را بر روی عضلاتی که بیش از اندازه از دستگاه بر روی آنها استفاده شده است را بوجود می آورد. همچنین در برخی از موارد که به ندرت اتفاق می افتد، دستگاه فارادیک اثرات منفی چون سرگیجه، سر درد و کمر درد را برای فرد بوجود می آورد.

 دستگاه فارادیک اورجینال را می توانید از فروشگاه هایی که انواع دستگاه های ماساژور و لاغری را عرضه می کنند، خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی های لایف به صورت تضمین شده دستگاه فارادیک را برای خرید قرار داده است.

دستگاه فارادیک قاتل چربی های بدن

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()