سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در قیمت و خرید دستگاه ماساژور و لاغری جی فایو (G5)+اطلاعات کامل دستگاه
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

قیمت و خرید دستگاه ماساژور و لاغری جی فایو (G5)+اطلاعات کامل دستگاه

قیمت و خرید دستگاه جی فایو

 

معرفی دستگاه جی فایو

از دستگاه های بسیار معروف و نام آشنایی که این روزها برای لاغری در کلینیک ها و مراکز زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه ماساژور جی فایو G5  است. دستگاه ماساژور جی فایو از سال ۱۹۵۷ بعنوان یک سیستم فوق العاده و منحصر بفرد شناخته شده است که  توانست در صنعت زیبایی، فیزیوتراپی و صنایع پزشکی تحول بزرگی را بوجود آورد. این دستگاه از 2 بخش مجزا تشکیل شده است :

  • بخش الکترونیک که بخش اصلی دستگاه جی فایو میباشد و وظیفه ان کنترل عملکرد است.
  • بخش سری دستگاه که با یک لوله خرطومی به بخش الکترونیک متصل میشود . این سری ها داری اشکال مختلفی هستند که برای هر کاربرد متنفاوت است . پزشک معالج شما با توجه به میزان چربی تصمیم میگیرد که استفاده از کدام سری برای شما بهتر است.

 

امکانات و ویژگی های دستگاه G5

  • قابلیت ماساژ پوست از دو جهت
  • دارای سر های مخصوص ماساژ با شکل های متفاوت برای ماساژ بخش های مختلف بدن
  • دقت بالا در نمایش داده ها
  • طراحی مدرن و شیک
  • همراه با پنج سر اپلیکاتور
  • روکش های یکبار مصرف برای سرها، برای کسانی که با روغن کار می کنند.
  • کنترل سرعت کلامی
  • شافت درایو صاف و بلند
  • سرو صدای کم هنگام کار دستگاه

 

عمق ماساژ دستگاه جی فایو چقدر است؟

عمق ماساژ دستگاه G5 بسیار زیاد است و دستیابی به این عمق با هیچ روش دیگری امکان پذیر نیست.ماساژ با دست به هیچ عنوان به عمق ماساژ با دستگاه G5 نزدیک نخواهد شد و عمق دستگاه جی فاو بسیار بیشتر از ماساژ درمانی با دست می تواند داشته باشد.

 

مزایای استفاده از دستگاه G5 جی فایو چیست ؟

  • سلولیت را کاهش می دهد.
  • گردش خون را بهبود و افزایش می بخشد.
  • کاهش وزن
  • مایعات و موارد زائد و سموم اضافی بافت را تخلیه می کند.
  • بافت پوست را بهبود می بخشد و باعث شادابی پوست و شفافیت و روشنایی پوست می شود.
  • تنش عضلانی را به شدت کاهش می دهد که به دنبال آن درد را کاهش می دهد.
  • بهترین ماساژ ورزشی برای ورزشکاران را ارائه می دهد.
  • دوره ریکاوری ندارد و بلافاصله می‌توانید به فعالیت روزانه خود ادامه دهید.
  • تنها روشی است که کلاژن سازی را به صورت طبیعی در بدن افزایش می‌دهد.

 

نحوه عملکردو ماساژ در دستگاه  G5 جی فایو

دستگاه G5 از یک تکنیک ابتکاری که در سراسر جهان ثبت اختراع شده است استفاده می کند.این سیستم همزمان سه فشار را بر بدن ایجاد می کند:

1-کوبه ای یا ضربه ای   

2-لرزشی 

3-حرکت دورانی یا چرخشی

همچنین دستگاه G5 همزمان به ۵ جهت مختلف فشار وارد میکند (بالا،پایین،چپ،راست و حرکت دورانی) که به همین دلیل به دستگاه G5 شناخته می شود.

 دستگاه لاغری جی فایو،دستگاهی است که در تمام سالن های لاغری و باشگاه های ورزشی مورد نیاز است و مورد استفاده قرار می گیرد.شاید کمتر سالن لاغری باشد که بدون دستگاه جی فایو برای مراجعه کنندگان به عمل لاغری بپردازد. 

 

 

 

 

 

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

 

 

 

دستگاه G5 و تاثیرات آن برای ورزشکاران و ماساژ قبل از مسابقه

دستگاه G5 بهترین ماساژ را قبل از مسابقه برای ورزشکاران انجام می دهد.ماساژ قبل از مسابقه یک قسمت مهم و مفید از آمادگی یک ورزشکار برای مسابقه است و می توان با کمک آن به آماده سازی بدن برای پاسخگویی به خواسته های یک ورزشکار مانند:

  • افزایش فعالیت
  • تسهیل عملکرد مطلوب با گرم کردن عضلات
  • بهبود انقباض
  • انعطاف پذیری و حفظ کشش عضلات
  • حفظ حداکثری دامنه حرکت عضلات

بکار رود .

ماساژ قبل از مسابقه G5 درمانی سریع و نیرومند را ارائه می دهد که معمولا بین 20 دقیقه تا 1 ساعت قبل برگزاری مسابقه انجام می شود و زمان انجام ماساژ بین 15 تا 30 دقیقه می باشد که بخش بسیار مهمی در گرم کردن ورزشکار برای مسابقه و نمایش بهترین عملکرد عضلات در حین فعالیت سنگین مسابقه را ایفا می کند.

 

 

آیا دستگاه جی فایو برای بهبود عملکرد عضلات ضعیف هم استفاده میشود؟

ماساژ G5 هم سیستم گردش خون و هم سیستم لنفاوی شما را تحریک می کند و بهبود می بخشد.سیستم گردش خون شما،خون تازه حاوی اکسیژن و مواد مغذی را به منطقه تحت درمان وارد می کند و به رشد و ترمیم بافت بدن شما کمک می کندکه این افزایش اکسیژن و مواد مغذی باعث بهبود ظاهر و بافت پوستی و بهبود کارایی عضلات مشود.

ماساژ جی فایو برای کمک کردن به این روند،جریان خون محلی را افزایش می دهد.سیستم لنفاوی شما مایعات حاوی مواد مضر را به اطراف بدن شما منتقل می کند و در این انتقال،تعداد زیادی گلبول سفید خون برای از بین بردن باکتری ها و ویروس ها و همچنین آنتی بادی ها برای محافظت در برابر بیماری ها را به ارمغان می آورد. در این انتقال مواد مضری مانند ضایعات،باکتری ها،سموم و ویروس ها را جارو میکند تا آنها را از خون شما دور نگه دارد و این مواد را به سمت غدد لنفاوی منتقل می کند تا تسویه و پاکسازی شوند.دستگاه G5 این روند را تسریع می کنند تا مواد زائد و سموم از بدن خارج شوند.

 

 

 G5 massager-hilife tajhiz

 

 

لاغری با دستگاه G5 جی فایو به چه صورت است؟

دستگاه جی فایو یک مکمل لاغری برای تمام دستگاه های لاغری به حساب می آید،بطوریکه چربی های انباشته شده در زیر پوست که توسط دستگاههای لاغری( نظیر فارادیک،کویتیشن و ال پی جی ) شکسته می شوند و خرد می شوند،توسط دستگاه جی فایو به بیرون از بدن منتقل می شوند و باعث خارج شدن چربی های شکسته شده از طریق منفذهای پوستی خواهد شد.

همچنین با افزایش گردش خون و افزایش اکسیژن در محل مورد نظر باعث فیلتر کردن و بهبود ظاهر پوست و شفافیت پوست و همچنین باعث از بین رفتن چین و چروک های پوست می شود که از همین طریق باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری می شود.

 

دستگاه جی فایو درمان کامل چاقی و اضافه وزن!!!!

بیش از 85 درصد زنان امروز درگیر سلولیت هستند.بسیاری از مردم تصور می کنند که داشتن سلولیت به عنای چاقی و اضافه وزن است که اینطور نیست.بسیاری از افراد لاغر نیز دارای سلولیت هستند.

دستگاه جی فایو به تنهایی یک درمان کامل لاغری نیست،اما برای کاهش سلولیت ، تخلیه مایعات ، مواد زائد و سموم مضر از بافت های بدن و سم زدایی با دستگاه های دیگر مانند فارادیک و ترمودرمی ترکیب شده و اثر بسیار زیادی در لاغری افراد خواهد داشت. همانطور که در مقالات مربوط به فارادیک گفته شد،دستگاه فارادیک در متلاشی شدن چربی های ذخیره شده بسیار موثر است و دستگاههای G5 و ترمودرمی در خارج کردن چربی های متلاشی شده از بدن بسیار کارامد و موثر عمل خواهند کرد.با شکستن چربی های انباشته شده و خارج کردن آنها از بدن امکان برگشت اضافه وزن از بین خواهد رفت و لاغری فرد را به ارمغان خواهد آورد.

 

فایده استفاده از ماساژور جی فایو G5 برای لاغری چیست؟

  • همانند سایر روش ها موجب زخم و خونریزی نمیشود
  • لاغری در مدت زمان کوتاه از دیگر مزایای دستگاه ماساژور جی فایو
  • عدم وجود محدودیت سنی
  •   روش لاغری نسبتا ارزان قیمت

 

علت استفاده افراد از جی فایو برای لاغری چیست؟

افراد برای کاهش وزن از روش هایی مانند لاغری جی فایو استفاده می کنند، به دلایل مختلفی مانند:

تسهیل در کاهش وزن: استفاده از دستگاه‌های لاغری مانند جی فایو، می‌تواند به شکلی سریع و آسان در کاهش وزن به کمک برساند.

تحریک به ورزش: برخی افراد با وجود اینکه ورزش را دوست دارند، اما به دلیل کارهای دیگر کمتر از زمان کافی برای ورزش دارند. در این صورت، دستگاه‌های لاغری می‌تواند به عنوان دلیلی برای تحریک به ورزش قابل استفاده باشد.

دسترسی آسان: دستگاه‌های لاغری مانند لاغری جی فایو در دسترس بسیاری از افراد هستند و برای استفاده از آن‌ها نیازی به رفتن به باشگاه و هزینه‌های مربوط به عضویت در باشگاه ندارید.

تنوع بخشی به رژیم غذایی: استفاده از دستگاه لاغری جی فایو برای کاهش وزن به شما کمک میکند تا تغییراتی در رژیم غذایی خود به همراه تمرینات ورزشی ایجاد کنید.

 

 

G5Equipment-hilifetajhiz

 

لاغری با ورزش یا جی فایو G5 ؟ کدام بهتر است؟

ماساژور جی فایو G5 یکی از تجهیزات شناخته شده در صنعت فیزیوتراپی میباشد که تاثیر آن در لاغری ثابت شده و از مزیت های زیادی برخوردار است. دستگاه ماساژور جی فایو میتواند با سری های مختلفی که بر روی آن نصب میشود چربی های نقاط مختلف بدن را از بین ببرد و به کاهش وزن و همچنین بهبود پوست کمک زیادی کند. ورزش یکی از روش های تایید و همچنین پیشنهاد شده از سوی پزشکان برای لاغری میباشد اما ورزش کردن نمیتواند موجب از بین رفتن سلولیت شود. دستگاه ماساژور جی فایو G5 برای شکست و از بین بردن سلولیت از بهترین دستگاه حال حاضر جهان محسوب میشود.

با استفاده از ماساژور جی فایو G5 چه واکنش و عملکردی در بدن اتفاق می افتد؟

با استفاده از این دستگاه اول از هر چیز سلولیت و همچنین ذخایر چربی بدن به مرور شکسته میشود. بعد از مدتی استفاده از ماساژور جی فایو G5 پوست صاف شده و گردش خون نیز به مراتب افزایش می یابد. یکی دیگر از واکنش های بدن به این دستگاه حجیم شدن عضلات میباشد و بدن به فرم خوبی دست خواهد یافت.

 

میزان ماندگاری کاهش وزن با دستگاه لاغری جی فایو چقدر است؟

ماندگاری کاهش وزن با دستگاه لاغری جی فایو به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله وزن ابتدایی شما، سطح فعالیت و ورزش، نوع غذا و رژیم غذایی، و همچنین تعهد و پیوستگی شما به استفاده از دستگاه . در صورتی که شما از دستگاه لاغری جی فایو به صورت منظم و با تعهد استفاده کنید، به همراه رژیم غذایی سالم و ورزش منظم، می‌توانید به کاهش وزن دائمی و ماندگاری آن دست یابید. با این حال، توجه داشته باشید که هیچ دستگاهی نمی‌تواند به تنهایی عامل کاهش وزن شما باشد و باید با تغییرات سبک زندگی شما همراه باشد.

 

 

آیا استفاده از روش لاغری جی فایو نیاز به آمادگی های قبل و بعد دارد؟

بله، استفاده از روش لاغری جی فایو نیاز به آمادگی های قبل و بعد دارد تا به شکلی مؤثر و پایدار باشد. در ادامه به برخی از این آمادگی ها اشاره می‌کنیم:

مشاوره با پزشک: در صورتی که شما دارای بیماری‌هایی مانند بیماری های قلبی، دیابت یا فشار خون بالا هستید، قبل از شروع هرگونه برنامه لاغری باید با پزشک خود مشورت کنید.

آب: شرب آب بسیار مهم است و باعث حفظ هیدراتاسیون بدن و تعادل الکترولیتی آن می‌شود.

استراحت کافی: استفاده از دستگاه جی فایو باید با استراحت کافی و خواب مناسب همراه باشد.

 

در چه شرایطی نباید از دستگاه جی فایو استفاده کرد؟

  • استفاده از دستگاه در صورت وجود درد شدید، التهاب، خونریزی یا ضایعات پوستی توصیه نمی شود.
  •  استفاده از دستگاه بر روی مناطقی از بدن که اسیدیته بالایی دارند، مثل ستون فقرات و ستون گردن، توصیه نمی شود.
  •  استفاده از دستگاه برای مدت زمان طولانی و بدون استراحت، ممکن است باعث ایجاد تحریک بیش از حد یا آسیب به بافت های نرم شود.
  •  استفاده از دستگاه برای دوره های بارداری باید با احتیاط صورت گیرد و قبل از شروع به کار با پزشک مشورت شود.

توصیه می شود قبل از استفاده از دستگاه ماساژور جی فایو، راهنمایی های تولید کننده را به دقت مطالعه کنید و در صورت وجود هرگونه سوال یا نگرانی، با پزشک یا متخصص تماس بگیرید.

 

استفاده از دستگاه لاغری جی فایو برای چه افرادی ممنوع است و اصلا توصیه نمیشود؟

افرادی که در معرض ریسک هستند یا احتمال بروز مشکلات جدی با استفاده از دستگاه لاغری جی فایو بیشتر است، عبارتند از:

  • افرادی که دارای پیچیدگی‌های قلبی و عروقی هستند، مانند فشار خون بالا، بیماری قلبی، آریتمی قلبی و یا سابقه سکته قلبی.
  • افرادی که دارای بیماری‌های نورولوژیکی هستند، مانند اسکلروز چندگانه و یا سابقه درمان شده ترومای مغزی و مشکلات عصبی دیگر.
  • افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند، مانند آسم و یا برونشیت.
  • افرادی که دارای کمبود نیروی عضلات هستند، به خصوص در صورتی که باعث شده باشد محدودیت حرکتی داشته باشند.
  • افرادی که دارای اسپیلیترهایی هستند که به حرکات الکتریکی بدن حساس هستند، مانند افرادی که دارای پیشگیری جراحی الکتریکی هستند.
  • افرادی که دارای کم خونی شدید هستند
  • دارندگان ایمپلنت دندانی

 

 

 

 

 

ماساژور جی فایوG5

 

 

در صورت بروز عارضه در اثر استفاده از دستگاه جی فایو، چه اقداماتی باید انجام داد؟

اگر شما در طول استفاده از دستگاه جی فایو با هر گونه عارضه و یا مشکل مواجه شدید، باید به صورت سریع اقدامات لازم را انجام دهید:

  • متوقف کردن استفاده از دستگاه
  • مراجعه به پزشک: در صورت بروز علائم خطرناک مانند درد قلبی، خونریزی و یا آسیب به سیستم تنفسی باید فوراً به پزشک خود مراجعه کنید.
  • مصرف مایعات: در صورت بروز علائم مانند سردرد، سرگیجه و یا تهوع، باید مایعات بیشتری نظیر آب، نوشابه‌های الکترولیتی و یا آب نبات مصرف کنید.
  • استراحت کافی
  • گزارش عارضه: در صورت بروز هر گونه عارضه، به تولید کننده دستگاه جی فایو گزارش دهید و از نحوه استفاده خود و شرایط و علائم بروز عارضه به وی اطلاع دهید.
  • پیگیری مشکل: در صورت بروز عوارض بعد از استفاده از دستگاه جی فایو، باید برای پیگیری مشکل به پزشک خود مراجعه کرده و در این زمینه با وی مشورت کنید.

به طور کلی، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از بروز عوارض جانبی، باید همیشه از دستگاه جی فایو به شکل صحیح و طبق دستورالعمل تولید کننده استفاده کنید. 

 

 

 معایب و عوارض استفاده از دستگاه لاغری جی فایو چیست؟

دستگاه لاغری جی فایو یکی از دستگاه‌های لاغری الکترونیکی است که برای کمک به کاهش وزن استفاده می‌شود. با این حال، همانند همه دستگاه‌های لاغری دیگر، دارای مزایا و معایبی است.

معایب احتمالی لاغری جی فایو شامل موارد زیر می‌باشد:

عدم تأثیر روی برخی بخش‌های بدن: دستگاه لاغری جی فایو می‌تواند به کاهش وزن بدن در کل کمک کند، اما خصوصا برای کاهش چربی در برخی بخش‌های بدن مانند شکم و باسن تأثیر چندانی ندارد.

خطر ابتلا به جراحات: استفاده نادرست از دستگاه لاغری جی فایو ممکن است باعث ایجاد آسیب و جراحات در بدن شود، بنابراین بهتر است قبل از شروع به کار با دستگاه، راهنمایی‌های تنظیم پارامترها را به دقت مطالعه کنید.

این دستگاه بسیار بی‌خطر بوده و عوارض جانبی خاصی ندارد؛ تنها ممکن است در هنگام انجام ماساژ یا پس از آن با حالاتی مثل :

  • احساس گرما در موضعی که ماساژداده شده
  • احساس بی‌حالی و ضعف (برای مقابله با آن در حین استفاده از دستگاه 2 لیتر آب بنوشید)
  • سردرد بدلیل تخلیه سموم

مواجه شوید که امری طبیعی است .

 

خرید دستگاه ماساژور جی فایو

برای خرید دستگاه ماساژور جی فایو دقت داشته باشید که هر برندی که به شما معرفی شد را خریداری نکنید. برخی از برندهای دستگاه ماساژور جی فایو از کیفیت بالایی برخوردار هستند که برای خرید باید به سراغ این برندها بروید. قبل از خرید دستگاه ماساژور جی فایو از فروشنده بخواهید تا دستگاه را تضمین شده و با گارانتی به شما تحویل دهد زیرا دستگاهی که گارانتی نداشته باشد را نمیتوانید به نمایندگی برای تعمیر بسپارید و باید هزینه زیادی را برای تعمیر آن بپردازید. سایت هایلایف تجهیز انواع دستگاه ماساژور جی فایو را بصورت تضمین شده و از بهترین برند های روز دنیا  به سراسر کشور عرضه میکند.

 

 

هزینه لاغری با دستگاه جی فایو چقدر است؟

هزینه لاغری در تمامی روش ها، به میزان چربی موضعی بستگی دارد.این روش، نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر بوده و بسیاری از افراد آن را در اولویت درمان قرار می دهند.علاوه بر این، پارامترهایی نظیر تعداد جلسات (معمولا 3 تا 4 جلسه)، دستمزد پزشک، نوع دستگاه و شدت ویبره نیز در تعیین هزینه نهایی موثر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()