سبد خرید 0

چگونه می توان با دستگاه فارادیک به لاغری رسید؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاههای لاغری فارادیک صحبت خواهیم کرد:

 

امروزه دستگاه های متعددی وارد عرصه پزشکی شده اند تا با استفاده از آنها بتوان نیازهای افراد مختلف را مرتفع ساخت. در حال حاضر عامل چاقی در سراسر جهان شیوع پیدا کرده است و طول عمر افراد را کاهش می دهد و باعث می شود به امراض متعددی دچار گردند، به همین خاطر پزشکان با استفاده از دستگاه فارادیک به افراد چاق کمک می کند تا به راحتی و با برنامه های مشخص به لاغری دست پیدا کنند.

اثرات مثبت دستگاه فارادیک در تناسب اندام

دستگاه لاغری فارادیک موجب می شود عضلاتی که مدت هاست فعالیتی نداشته اند و بی تحرک بوده اند را درگیر کرده و باعث تحریک آنان گردد و عضلات را تقویت نماید.، با استفاده از فارادیک عضلات بدن شکل دهی خوبی پیدا خواهند کرد و به تناسب اندام دلخواه خواهند رسید.

دستگاه فارادیک دارای تعدادی پد است که به نقاط مورد نظر متصل می شود و جریان های  الکتریکی را پالس های پایین و متناوب وارد پوست و عضلات بدن می شود و به دنبال آن، تارهای عصبی تحریک شده و باعث انقباض عضلات می گردد و اینجاست که ماهیچه های منقبض شده باعث تحریک چربی  ها می گردد و دستگاه فارادیک  حس آرامشی را برای فرد به وجود می آورد و انرژی محبوس شده را آزاد می کند و گرفتگی های عضلات و عصاب بدن را کاهش می دهد و در نتیجه اثرات درمانی که به لاغری می انجامد را به وجود می آورد.

مزایای دستگاه فارادیک در لاغری

دستگاه فارادیک به تنهایی لاغری را به ارمغان نمی آورد، بلکه باید همواره ورزش و رژیم غذایی را رعایت نمود و در کنار هم به تناسب اندام ایده آل رسید تا ماندگاری دائمی را بوجود آورد. دستگاه فارادیک با پدهایی که دارد می تواند به صورت تخصصی بر روی برخی از عضلات، فشار مثبت بیشتری را وارد کند و به لاغر شدن آنها کمک کرد.

چگونه می توان با دستگاه فارادیک به لاغری رسید؟

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()