سبد خرید 0

آیا دستگاه فارادیک چربی ها را به طور کامل از بین می برد؟

10 / 10
از 5 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 18 دی 1400 در ساعت 16 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 15 )

لیست قیمت دستگاه فارادیک

 

 آشنایی با عوارض دستگاه فارادیک

 

 

***دستگاه فارادیک 

 

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

لیست قیمت دستگاه فارادیک

 

در این مقاله به عملکرد و  اثر دستگاه فارادیک اشاره خواهیم کرد:

 

 

دستگاه فارادیک چگونه باعث لاغری می شود؟

دستگاه لاغری فارادیک با ایجاد پالس الکتریکی در بازه فرکانسی علمی معین و انتقال این پالس های الکتریکی به نقاط مورد نظر باعث تخریب چربی های انباشته شده و بهم چسبیده می شود.بعد از متلاشی کردن بافت های چربی و خرد شدن چربی های سفت شده،آنها را از طریق منفذهای پوستی خارج می کند.

استفاده مداوم و منظم از دستگاه فارادیک باعث خردتر و خردتر شدن چربی ها می شود که با تعریق روزانه از بدن خارج می شوند.

دستگاه فارادیک می تواند چربی های داخل بدن از جمله چربی اطراف روده و داخل شکم را حل کند و باعث متلاشی شدن چربی ها در نواحی داخلی بدن می شود.

در دستگاه فارادیک،پالس الکتریکی(فرکانس پالس الکتریکی طوری طراحی شده اند که با فرکانس خاص و معین که با آزمایشات علمی مشخص شده اند،به چربی ها نفوذ کنند) بوسیله پدها که به بدن و نقطه مورد نظر متصل شده است،جریان فارادیک را با فرکانس معین وارد بدن کرده و به ماهیچه ها و عضلات وارد می کند.به دنبال این پالس الکتریکی تارهای عصبی متصل به ماهیچه تحریک شده و باعث منقبض کردن ماهیچه ها می شوند.انقباض و انبساط عضلات و ماهیچه ها باعث افزایش گردش خون در ماهیچه ها می شود.

افزایش گردش خون باعث افزایش انتقال اکسیژن به عضله و نیز افزایش میزان مواد غذایی مغذی به ناحیه عضله می شود که بر اثر افزایش اکسیژن و مواد مغذی باعث بهبود ظاهر عضله و شفافیت رنگ پوست و با استفاده منظم باعث از بین رفتن چین و چروک ها و ترک های ایجاد شده روی پوست (مانند ترک های بعد از زایمان و امثال آن) از بین رفته و ناحیه مورد نظر ظاهر زیبایی بدست می آورد.

**************************


 دستگاه لاغری فارادیک 10 کانال-20 پد (رومیزی)

10 برنامه داخلی - 2 سال گارانتی

 

 

*****************************

 

 دستگاه لاغری فارادیک 5 کانال-10 پد (رومیزی)

10 برنامه داخلی- 2 سال گارانتی

 

 

 

************************

فارادیک یک شبیه ساز ورزش می باشد و نام دیگر آن استیمولاتور است، که با قرار گرفتن بر روی عضله،عضله را وادار به انقباض و انبساط می کند (عملی که حین ورزش بر روی عضلات اتفاق می افتد.) تا جایی که چربی انباشته شده متلاشی شده و شکسته شود و عمل سلولیت انجام شود.

در واقع اثری که در حین اتصال و استفاده دستگاه فارادیک بر روی بدن دارد همان اثر ورزش هست با این تفاوت که در استفاده از دستگاه فارادیک نیاز به تحرک و حرکت خاصی ندارد و فرد نشسته یا دراز کشیده از فواید دستگاه فارادیک برخوردار می شود.

 

 

 

 

بطور کلی برای اثرات دستگاه فارادیک به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

-افزایش گردش خون 

-افزایش اکسیژن عضله (باعث شفافیت رنگ پوست خواهد شد)

-افزایش مواد معدنی مغذی برای عضله (باعث بهبود وضعیت ظاهر عضله خواهد شد.)

-تحریک سلولهای عصبی (نورون ها) که موجب حس خوشایندی برای فرد خواهد شد.

-انقباض عضلات جریان مایع لنفی (غدد لنفاوی) را افزایش می دهد و به از بین بردن مواد زائد کمک فراوانی می کند.

-سفت شدن عضلات شل شده مانند سینه ها باعث فرم دهی و سفت شدن عضلات شده و باعث جوان شازی پوست و به تاخیر انداختن روند پیری می شود.

-عمل سلولیت در بدن را افزایش خواهد داد.

-کاهش وزن و کاهش سایز

-کاهش درد مفاصلی 

-ماساژ 

-ریکاوری عضلات بعد از فشار تمرین برای ورزشکاران

-فیزیوتراپی عضلات آسیب دیده

-ترمیم تاندوم های آسیب دیده

-کاهش درد مفاصلی که دچار کشیدگی شده اند.

 

شرکت Hi Life با تجربه چندین ساله اقدام به ساخت دستگاههای فارادیک مخصوص سالن های لاغری و سالن های ورزشی نموده است.

این شرکت موفق به تولید اولین و تنهاترین دستگاه فارادیک لمسی و کنترلی کرده است به امید آنکه قدمی برای پیشرفت تکنولوژی و راحتی سالنهای لاغری برداشته باشد.

کنترل بی سیم این دستگاه تا حدود 100 متر آنتن دهی دارد و میتوان از پشت میز کار،قدرت خروجی هر 12 کانال را کم و زیاد کرد،حتی میتوان کنترل را به دست بیمار داده تا به اندازه توان تحمل خود قدرت خروجی 12 کانال را کنترل کند.

 

مکمل های دستگاه فارادیک:

در دستگاه فارادیک،پالس الکتریکی باعث تخریب چربی های انباشته شده، می شود و چربی های متلاشی شده را از منفذهای پوستی با تعریق روزانه از بدن خارج میکند.

به همین دلیل دستگاه ترمودرمی مکمل بسیار خوبی برای دستگاه فارادیک است.بطوریکه با تعریق زیاد باعث خروج چربی های متلاشی شده توسط دستگاه فارادیک را با سرعت بسیار خوب انجام می دهد.

 

 

دستگاه ترمودرمی شامل تشک های حرارتی هستند که دمای تشک توسط فرد قابل تنظیم است.فرد تشک حرارتی را روی عضله مورد نظر بسته و با حرارت و گرمای ایجاد شده توسط تشک عمل تعریق با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و باعث خروجی چربی های متلاشی شده توسط پالس الکتریکی دستگاه فارادیک می شود.

خوردن آب آشامیدنی بسیار (6 تا 7 لیوان در روز) باعث تعریق بیشتری می شود.

این بهترین روش برای کاهش وزن است،با خارج شدن چربی های متلاشی شده توسط تعریق از بدن به هیچ عنوان دچار برگشت چربی و اضافه وزن نخواهید شد و می توانید بعد از کاهش وزن،وزن خود را نگه دارید.

لاغری با فارادیک بسیار بی خطر و سریع می باشد و هر فردی که دچار اضافه وزن باشد،با یک دوره منظم استفاده از دستگاه فارادیک و در کنار آن دستگاه ترمودرمی،به راحتی سایزهای بدن خود را کاهش دهد و ظاهر متناسب تر و زیباتری داشته باشد.

البته استفاده از رژیم غذایی مناسب همراه با دوره استفاده از دستگاه فاردیک می تواند تاثیر آن را به وضوح افزایش دهد،امادر صورت رعایت نکردن رژیم غذایی هم،این دستگاه تاثیر خود را گذاشته و باعث لاغری و کاهش سایز می شود.

 

دستگاه فارادیک ضمن لاغری موضعی در ناحیه شکم و پهلو و نیز لاغری عمومی،باعث تسکین دردهای مفصلی و رماتیسمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از این دستگاه برای فیزیوتراپی عضلات آسیب دیده و کاهش دردهای مفاصلی استفاده می کنند.

همچنین بسیاری از ورزشکاران حرفه ای استفاده مداوم از دستگاه فارادیک را جزو یکی از قسمتهای جدایی ناپذیر برنامه تمرینی خود قرار داده اند و بعد از تمرین و فشار بدنی برای ریکاوری و برگشت قدرت عضلات و سرحال شدن عضلات خسته،از این دستگاه استفاده می کنند.

 

 

 

عملکرد دستگاه فارادیک که به عنوان دستگاه لاغر کننده در مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گردد به شرح ذیل می باشد:

دستگاه فارادیک با استفاده از پدهایی که به همراه دارد جریان الکتریکی کنترل شده ای را به مناطقی که در آنجا از پد استفاده شده است، منتقل می کند و انقباض عضلات را بوجود می آورد و با این کار باعث سهولت گردش خون و انتقال سریع و راحت اکسیژن و مواد غذایی به کل بدن می گردد و چربی سوزی را برای فرد ایجاد می کند.

 

 

طول درمان چربی سوزی توسط دستگاه فارادیک

استفاده از دستگاه فارادیک طول درمان مشخص دارد تا بتوان به نتیجه دلخواه دست یافت به همین خاطر نیاز است که در هر جلسه بین 30 الی 40 دقیقه، با مشورت پزشک انجام داد. همچنین استفاده از  دستگاه فارادیک را می توان در 6 ، 5 جلسه در هفته، طی 6 الی 8 هفته برگزار کرد و بعد از اتمام جلسات، مجدداً بعد از سپری دو، سه هفته یکبار از دستگاه فارادیک استفاده نمود تا بتوان چربی سوزی را به تناوب و بدون فشار بیش از اندازه و عوارض انجام داد.

 

تناسب اندام با دستگاه فارادیک

دستگاه فارادیک چربی سوزی را برای فرد انجام می دهد امّا باید به صورت مداوم، جلسات کوتاه اما در مدت زمان طولانی، چرا که اگر به یکباره چربی سوزی را برای عضلات بدن انجام داد باعث می شود، دستگاه فارادیک عوارضی را برای شخص بوجود آورد و چاقی مجدداً به شخص باز گردد ولی اگر به آهستگی فرایند استفاده از دستگاه فارادیک را انجام دهید حتماً به تناسب اندام دلخواه خود خواهید رسید و به لاغری طولانی مدت دست پیدا خواهید کرد.

تناسب اندامی که توسط  دستگاه فارادیک به آن دست پیدا می کنید کمک می کند عملکرد ماهیچه های شما دچار گرفتگی و اختلال نشود و چربی سوزی عضلات به صورت اصولی و متناوب صورت گیرد و لاغری موضعی را بدون عوارض جانبی برای شخص بوجود آورد و دستگاه عصبی نیز عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

 

لیست قیمت دستگاه فارادیک

آیا دستگاه فارادیک چربی ها را به طور کامل از بین می برد؟

ارسال نظر

تال :
1 0
سلام خسته نباشید این دستگاه برای بیماران پیوندی کلیه ضرر داره؟
مدیریت :
0 0
بطور کلی این دستگاه برای بیماران خاص توصیه نمشه،افرادی مثل کسانی که پلاتین داخل بدنشون دارند،کسانی که بیماری قلبی دارند یا باتری کار میکنه قلبشون، یا خانوم های باردار توصیه نمیشه برای مورد ما باید با پزشکش مشورت کنید/
نصیری :
1 2
قیمت؟
مدیریت :
2 1
سلام درود بر شما در سایت قیمتها موجود هستند. میتونید به صفحه دستگاه فارادیک مراجعه کنید.
مریم :
9 3
سلام نظرات متناقض در مورد استفاده از دستگاه‌های لاغری موجود است.آیا برای افرادی که اضافه وزن در حد ۳۰ کیلو و بیشتر دارند و قصد بارداری دا ند که فوری باید لاغر قسند تا بارداری بی خطر داشته باشند استفاده از دستگاه فارادی مفید است؟ مشکل کبد چرب گرید ۳ و کم کاری تیروئید دارم استفاده از دستگاه خوبه با وجود این بیماری ها؟
جوادی نیا :
0 0
سلام،آیا دستگاه فارادیک برای کسایی که بیماری قلبی دارند ضرر داره؟
مدیریت :
0 0
سلام بله ضرر داره...افرادی که بیماری قلبی دارند یا قلبشون باتری یا نوسان ساز دارند هم نباید در اطراف قلبشون پد وصل کنند و جاهای دیگر از بدنشون رو میتونند راحت استفاده کنند...علاوه بر این موارد زنان باردار،افرادی که مبتلا به سرطان هستند،افرادی که بیماری صرع دارند و افرادی که پلاتین داخل بدنشون هست نباید از فارادیک استفاده کنند..مقاله عوارض دستگاه فارادیک را مطالعه بفرمایید.
صمیمی :
0 0
سلام ببخشید میخواستم بدونم دستگاه فارادیک برای کاهش درد تاثیرگذار هست؟
مدیریت :
0 0
سلام...بله با تنظیم فرکانس دستگاه (کم کردن فرکانس) پالس خروجی تبدیل به پالس تنس می شود و پالسهای تنس مخصوص فیزیوتراپی،کاهش درد عضلات می باشد و برای بازسازی حرکت عضله بسیار موثر خواهد بود،بطوریکه تمام فیزیوتراپ ها از این دستگاه استفاده می کنند...فرکانسهای بالا برای لاغری استفاده میشود.
میدانی :
1 0
سلام آیا دستگاه فارادیک برای پروستات ضرر داره ؟
:
1 0
سلام آیا دستگاه فارادیک برای شخصی که کبد چرب گرید ۲به۳داره ضررداره؟
مدیریت :
1 0
سلام.در موارد منع استفاده دستگاه فارادیک به کبد چرب اشاره ای نشده.برای اطمینان بیشتر با متخصص مشورت کنید.
مینا :
0 1
سلام این دستگاه خطر آمبولی داره یا نه ؟مگه چربی وارد خون نمیشه؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر ،خیر!! این دستگاه روی عضلات بسته می شود و عضلات را منقبض ومنبسط می کند! دقیقا عملی که هنگام ورزش کردن اتفاق میفتد. و بر روی رگ بسته نمیشود..اگر تازه عمل جراحی انجام دادید و خطر آمبولی دارید بهتر است از پزشک خود سوال کنید..موفق باشید
مریم :
0 0
سلام. آیا برای خرید و استفاده ازین دستگاه باید مجوز خاصی مثل باشگاه ورزشی یا پزشک باشه؟
فاطمه :
1 0
سلام خسته نباشید من زانو پلاتین دارهه و می خوام از دستگاه فارادیک و کوییتیشن برای لاغری شکم و پهلو استفاده کنم آیا برای من ضرر دارد ممنون
مدیریت :
1 0
سلام وقت بخیر..فقط در اطراف محلی که پلاتین دارید نباید استفاده کنید در بقیه جاهای بدن مشکلی نداره
بهار :
0 0
سلام وقت بخیر. برای کسی که توی قلبش باتری داره, استفاده از دستگاه فارادیک کلا ممنوع هست?یا فقط در نواحی اطراف قلب (مثلا سینه) نباید استفاده بشه? و برای ناحیه شکم و پهلو و باسن مشکلی نداره و اوکیه?
مدیریت :
0 0
سلام برای افرادی که قلبشون باتری داره در نواحی اطراف سینه به شدت ممنون هست اما در پاها میشه استفاده کرد اما احتیاط لازم رو داشته باشید.
سلماسی :
0 0
سلام پروتز مفصل لگن دارم آیا می تونم ازین دستگاه در ناحیه شکم و پهلو استفاده کنم؟
مدیریت :
0 0
سلام بله میتونید استفاده کنید در مناطق دیگه،فقط روی پروتتزها نزارید.
آتی :
0 0
سلام خانمی ۳۷ساله هستم دریچه فلزی میترال گذاشتم ۵سال پیش خواستم ام آر ای انجام بدم گفتن خطر داره برو از دکتر نامه بیار دکتر گفت که هیچ خطری نداره یه نوع دریچه گذاشتم که هیچ مشکلی نداره .به نظر شما میتونم از دستگاه فارادیک برای کوچیک کردن سینه استفاده کنن
مدیریت :
0 0
سلام در این مورد از دکتر متخصص سوال بپرسید
پریسا :
1 0
سلام آیا ممکن است چربی‌ها هنگام شکسته شدن وارد جریان خون شد و وارد قلب شوند؟
فرزانه :
0 0
با سلام به من گفتن برای تنبلی تخمدان اگر از این دستگاه استفاده کنید بیماریم رفع میشه. ایا صحیح است
مدیریت :
0 0
سلام تحقیقی در این مورد انجام نشده
نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()