سبد خرید 0

نحوه لاغری و فایده استفاده از دستگاه فارادیک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 22 فروردین 1400 در ساعت 1 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاه لاغری فارادیک صحبت خواهیم کرد:

 

 

 

دستگاه فارادیک چگونه باعث لاغری می شود؟

 

دستگاه لاغری فارادیک با ایجاد پالس الکتریکی در بازه فرکانسی علمی معین و انتقال این پالس های الکتریکی به نقاط مورد نظر باعث تخریب چربی های انباشته شده و بهم چسبیده می شود.بعد از متلاشی کردن بافت های چربی و خرد شدن چربی های سفت شده،آنها را از طریق منفذهای پوستی خارج می کند.

 

استفاده مداوم و منظم از دستگاه فارادیک باعث خردتر و خردتر شدن چربی ها می شود که با تعریق روزانه از بدن خارج می شوند.

 

دستگاه فارادیک می تواند چربی های داخل بدن از جمله چربی اطراف روده و داخل شکم را حل کند و باعث متلاشی شدن چربی ها در نواحی داخلی بدن می شود.

 

در دستگاه فارادیک،پالس الکتریکی(فرکانس پالس الکتریکی طوری طراحی شده اند که با فرکانس خاص و معین که با آزمایشات علمی مشخص شده اند،به چربی ها نفوذ کنند) بوسیله پدها که به بدن و نقطه مورد نظر متصل شده است،جریان فارادیک را با فرکانس معین وارد بدن کرده و به ماهیچه ها و عضلات وارد می کند.به دنبال این پالس الکتریکی تارهای عصبی متصل به ماهیچه تحریک شده و باعث منقبض کردن ماهیچه ها می شوند.انقباض و انبساط عضلات و ماهیچه ها باعث افزایش گردش خون در ماهیچه ها می شود.

 

افزایش گردش خون باعث افزایش انتقال اکسیژن به عضله و نیز افزایش میزان مواد غذایی مغذی به ناحیه عضله می شود که بر اثر افزایش اکسیژن و مواد مغذی باعث بهبود ظاهر عضله و شفافیت رنگ پوست و با استفاده منظم باعث از بین رفتن چین و چروک ها و ترک های ایجاد شده روی پوست (مانند ترک های بعد از زایمان و امثال آن) از بین رفته و ناحیه مورد نظر ظاهر زیبایی بدست می آورد.

 

 

 

فارادیک یک شبیه ساز ورزش می باشد و نام دیگر آن استیمولاتور است، که با قرار گرفتن بر روی عضله،عضله را وادار به انقباض و انبساط می کند (عملی که حین ورزش بر روی عضلات اتفاق می افتد.) تا جایی که چربی انباشته شده متلاشی شده و شکسته شود و عمل سلولیت انجام شود.

 

در واقع اثری که در حین اتصال و استفاده دستگاه فارادیک بر روی بدن دارد همان اثر ورزش هست با این تفاوت که در استفاده از دستگاه فارادیک نیاز به تحرک و حرکت خاصی ندارد و فرد نشسته یا دراز کشیده از فواید دستگاه فارادیک برخوردار می شود.

 

 

 

دستگاه فارادیک خانگی 4 کانال

کلیدهای لمسی،فرکانس 600 هرتز

Faradic-Tens-FES

 

 

 

بطور کلی برای اثرات دستگاه فارادیک به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

 

-افزایش گردش خون 

 

-افزایش اکسیژن عضله (باعث شفافیت رنگ پوست خواهد شد)

 

-افزایش مواد معدنی مغذی برای عضله (باعث بهبود وضعیت ظاهر عضله خواهد شد.)

 

-تحریک سلولهای عصبی (نورون ها) که موجب حس خوشایندی برای فرد خواهد شد.

 

-انقباض عضلات جریان مایع لنفی (غدد لنفاوی) را افزایش می دهد و به از بین بردن مواد زائد کمک فراوانی می کند.

 

-سفت شدن عضلات شل شده مانند سینه ها باعث فرم دهی و سفت شدن عضلات شده و باعث جوان شازی پوست و به تاخیر انداختن روند پیری می شود.

 

-عمل سلولیت در بدن را افزایش خواهد داد.

 

-کاهش وزن و کاهش سایز

 

-کاهش درد مفاصلی 

 

-ماساژ 

 

-ریکاوری عضلات بعد از فشار تمرین برای ورزشکاران

 

-فیزیوتراپی عضلات آسیب دیده

 

-ترمیم تاندوم های آسیب دیده

 

-کاهش درد مفاصلی که دچار کشیدگی شده اند.

 

 

شرکت Hi Life با تجربه چندین ساله اقدام به ساخت دستگاههای فارادیک مخصوص سالن های لاغری و سالن های ورزشی نموده است.

این شرکت موفق به تولید اولین و تنهاترین دستگاه فارادیک لمسی و کنترلی کرده است به امید آنکه قدمی برای پیشرفت تکنولوژی و راحتی سالنهای لاغری برداشته باشد.

کنترل بی سیم این دستگاه تا حدود 100 متر آنتن دهی دارد و میتوان از پشت میز کار،قدرت خروجی هر 12 کانال را کم و زیاد کرد،حتی میتوان کنترل را به دست بیمار داده تا به اندازه توان تحمل خود قدرت خروجی 12 کانال را کنترل کند.

 

مکمل های دستگاه فارادیک:

در دستگاه فارادیک،پالس الکتریکی باعث تخریب چربی های انباشته شده، می شود و چربی های متلاشی شده را از منفذهای پوستی با تعریق روزانه از بدن خارج میکند.

به همین دلیل دستگاه ترمودرمی مکمل بسیار خوبی برای دستگاه فارادیک است.بطوریکه با تعریق زیاد باعث خروج چربی های متلاشی شده توسط دستگاه فارادیک را با سرعت بسیار خوب انجام می دهد.

 

 

دستگاه ترمودرمی شامل تشک های حرارتی هستند که دمای تشک توسط فرد قابل تنظیم است.فرد تشک حرارتی را روی عضله مورد نظر بسته و با حرارت و گرمای ایجاد شده توسط تشک عمل تعریق با سرعت بسیار بالایی انجام می شود و باعث خروجی چربی های متلاشی شده توسط پالس الکتریکی دستگاه فارادیک می شود.

خوردن آب آشامیدنی بسیار (6 تا 7 لیوان در روز) باعث تعریق بیشتری می شود.

این بهترین روش برای کاهش وزن است،با خارج شدن چربی های متلاشی شده توسط تعریق از بدن به هیچ عنوان دچار برگشت چربی و اضافه وزن نخواهید شد و می توانید بعد از کاهش وزن،وزن خود را نگه دارید.

لاغری با فارادیک بسیار بی خطر و سریع می باشد و هر فردی که دچار اضافه وزن باشد،با یک دوره منظم استفاده از دستگاه فارادیک و در کنار آن دستگاه ترمودرمی،به راحتی سایزهای بدن خود را کاهش دهد و ظاهر متناسب تر و زیباتری داشته باشد.

البته استفاده از رژیم غذایی مناسب همراه با دوره استفاده از دستگاه فاردیک می تواند تاثیر آن را به وضوح افزایش دهد،امادر صورت رعایت نکردن رژیم غذایی هم،این دستگاه تاثیر خود را گذاشته و باعث لاغری و کاهش سایز می شود.

 

دستگاه فارادیک ضمن لاغری موضعی در ناحیه شکم و پهلو و نیز لاغری عمومی،باعث تسکین دردهای مفصلی و رماتیسمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیاری از این دستگاه برای فیزیوتراپی عضلات آسیب دیده و کاهش دردهای مفاصلی استفاده می کنند.

همچنین بسیاری از ورزشکاران حرفه ای استفاده مداوم از دستگاه فارادیک را جزو یکی از قسمتهای جدایی ناپذیر برنامه تمرینی خود قرار داده اند و بعد از تمرین و فشار بدنی برای ریکاوری و برگشت قدرت عضلات و سرحال شدن عضلات خسته،از این دستگاه استفاده می کنند.

 

 

 

عملکرد دستگاه فارادیک که به عنوان دستگاه لاغر کننده در مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می گردد به شرح ذیل می باشد:

دستگاه فارادیک با استفاده از پدهایی که به همراه دارد جریان الکتریکی کنترل شده ای را به مناطقی که در آنجا از پد استفاده شده است، منتقل می کند و انقباض عضلات را بوجود می آورد و با این کار باعث سهولت گردش خون و انتقال سریع و راحت اکسیژن و مواد غذایی به کل بدن می گردد و چربی سوزی را برای فرد ایجاد می کند.

 

 

 

چندین دستگاه برای لاغری تا کنون ابداع شده اند که یکی از بهترین آنها دستگاه فارادیک میباشد. لاغری با دستگاه فارادیک بواسطه پالس هایی انجام میشود که این پالس ها از طریق پد های دستگاه به عضلات بدن منتقل میشوند. دستگاه فارادیک از چندین پد برخوردار است که هر یک از این پدها به نقاط مختلف بدن متصل میشوند. این پالس ها عضلات بدن را منقبض کرده و باعث تحریک آنها میشوند که نتیجه آن نیز شکل گرفتن عضلات و همچنینکاهش وزن میباشد. دستگاه فارادیک حس آرامش بخشی را برای بدن ایجاد میکند و بیشتر افرادی که تجربه استفاده از دستگاه فارادیک را داشته اند به آرامش بخش بودن آن اذعان کرده اند.

لاغری موضعی با دستگاه فارادیک

دستگاه فارادایک از معدود دستگاه های مناسب برای لاغری تنها یک و یا چند نقطه از بدن میباشد. دستگاه فارادیک همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد از یک سری پد به همراه خود برخوردار است که این پدها به یک نقطه از اعضای مورد نظر فرد وصل شده و میتواند بعد از گذشت چند جلسه باعث کاهش وزن و تناسب اندام همان بخش از بدن شود. برخی از دستگاه های لاغری وزن فرد را به طور کلی و در تمام  قسمت های بدن کاهش میدهند اما دستگاه فارادیک اینگونه نیست و میتواند برای لاغری موضعی بخشی از اعضای بدن مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از فواید دستگاه فارادیک

دستگاه فارادیک میتواند در بهبود رنگ پوست بدن نقش مهمی داشته باشد. پالس های ارسال شده به ماهیچه ها باعث انقباض عضلات میشود که این انقباض میتواند تغییر رنگ عروق خونی را به همراه داشته باشد. دستگاه فارادیک قادر است مواد زائد موجود در بدن را از بین ببرد. در واقع دستگاه فارادیک سمومی که در بدن و رگ ها وجود دارد را در طی مدت زمان استفاده از این دستگاه که ممکن است چندین جلسه به طول بینجامد از بین ببرد که این موضوع در سلامتی فرد نقش مهمی را ایفا میکند.

ارسال نظر

نگار :
0 0
چرا در مورد اینکه پلاس یافرکانس دستگاه فارادیک چندباشد نمیگین
نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()