سبد خرید 0

ماساژور جی فایو راهی برای مبارزه با چاقی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاه لاغری جی فایو صحبت می کنیم.

یکی از نیازهای بیشتر مردم در جوامع مدرن امروزی کاهش وزن است. تغذیه نامناسب و همچنین عدم تحرک از عوامل اصلی چاقی محسوب میشوند و همین موضوع باعث شده تا بیشتر فراد چاق به دنبال راهی برای کاهش وزن خود باشند. تجهیزات زیادی برای کاهش وزن ابداع شده اند که یکی از این تجهیزات ماساژور جی فایو است. ماساژور جی فایو یکی از بهترین ماساژورهایی است که امکان کاهش وزن را برای افرادی که به دلایل مختلف امکان ورزش کردن برای آنها وجود ندارد، فراهم نموده است. ماساژور جی فایو در صنعت فیزیوتراپی و همچنین ورزش کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده و استقبال بسیار خوبی نیز تا کنون از این دستگاه برای کاهش وزن شده است. دستگاه ماساژور جی فایو از سری های برخوردار است که این سری ها میتوانند با ماساژ دادن پوست و عضلات به مرور باعث شکست سلولیت و در نتیجه کاهش وزن شوند.

مزایای کلی ماساژور جی فایو

دستگاه ماساژور جی فایو نه تنها در کاهش وزن بلکه میتواند در سم زدایی بدن نیز نقش موثری داشته باشد. این دستگاه با ایجاد لرزش هایی که از طریق سری های مخصوص به پوست و ماهیچه ها وارد میکند باعث میشود تا خون در رگ ها بهتر جریان پیدا کند و همچنین سم موجود در خون نیز به مرور از بین برود. لاغری با ماساژور جی فایو ماندگاری بیشتری دارد و در این روش لاغری، وزن فرد به سختی به قبل باز خواهد گشت. در برخی از روش های لاغری معمولا از جراحی کمک گرفته میشود اما با استفاده از دستگاه ماساژور جی فایو دیگر هیچ گونه جراحی و بریدگی در اعضای بدن فرد رخ نخواهد داد و این موضوع برای افرادی که به دنبال لاغری با روش های بدون درد هستند یک مزیت بسیار بزرگ محسوب میشود. از مزایای لاغری با دستگاه جی فایو باید به بازگشت به دوره ریکاوری در کوتاه ترین زمان ممکن اشاه نمود. بعد از هر بار استفاده از دستگاه ماساژور جی فایو نیازی به استراحت و گذراندن دوره ریکاوری وجود ندارد و به راحتی میتوان به امور روزانه خود پرداخت.

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()