سبد خرید 0

کاربرد دستگاه ال پی جی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاه لاغری ال پی جی یا مکش بدن صبحت خواهیم کرد:

 

لاغری و تناسب اندام یکی از خواسته های بیشتر مردم بخصوص بانوان میباشد. به همین منظور دستگاه ها و تجهیزات زیادی برای تناسب اندام ابداع شده اند که یکی از آنها دستگاه ال پی جی میباشد. دستگاه ال پی جی جزو دستگاه هایی است که از طریق ماساژ توسط غلطک های خود میتواند باعث لاغری موضعی در فرد شود. دستگاه ال پی جی کم خطر ترین و همچنین ارزان ترین روش لاغری محسوب میشود و به همین دلیل با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. غلطک های دستگاه ال پی جی با ماساژ دادن پوست فرد باعث از بین رفتن چربی های زیر پوستی میشوند و میتوانند فرم و شکل خوبی را برای عضلات او ایجاد کنند. افزایش گردش خون و همچنین تخلیه مایع لنفاوی باعث میشود تا پوست به مرور سفت شود و همین سف شدن پوست میتواند در زیبایی بدن موثر باشد.

دستگاه ال پی جی برای لاغری در کدام نواحی از بدن مناسب میباشد؟

این دستگاه تقریبا میتواند برای کاهش وزن در تمامی نواحی بدن موثر باشد. ران، باسن، اطراف لگن، سلولیت پهلو و پوست شل شده و افتاده از جمله نواحی میباشد که برای لاغری با این دستگاه مد نظر قرار میگیرند.

آیا تاثیر لاغری با دستگاه ال پی جی دائمی است؟

تاثیر لاغری با دستگاع ال پی جی دائمی است به شرط آنکه در کنار استفاده از این دستگاه مواردی نیز رعایت شود. دوره درمانی که معمولا با دستگاه ال پی جی در نظر گرفته میشود ۱۵ جلسه است و هر جلسه نیز ۳۰ دقیقه به طول خواهد انجامید. در صورتیکه متقاضی در تمام جلسات به طور منظم شرکت کند و همچنین بصورت منظم ورزش کند مطمئنا دستگاه میتواند تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته باشد. همچنین رژیم غذایی نیز باید در کنار استفاده از این دستگاه رعایت شود.

مزایای کلی دستگاه ال پی جی

دستگاه ال پی جی  تاثیر بسیار کم و ناچیزی را در طی فرایند لاغری بر روی پوست میگذارد و همین موضوع یک مزیت بسیار بزرگ برای آن محسوب میشود. درمان توسط دستگاه ال پی جی بسیار آرام و خوشایند خواهد بود که فرد از لحاظ روحی احساس آرامیش خواهد کرد. کاهش انباشت آب و مایع لنفاوی در بدن از مزایای کلی دستگاه ال پی جی است و میتواند علاوه بر لاغری در سلامت کلی بدن نیز به دلیل دفع سموم بسیار موثر باشد.

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()