سبد خرید 0

دستگاه ال پی جی درمانی غیر تهاجمی برای چاقی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاه لاغری ال پی جی یا مکش بدن صحبت خواهیم کرد:

 

دستگاه ال پی جی از روش های درمانی غیر تهاجمی است و میتواند در درمان سلولیت در بدن نقش بسیار مهمی داشته باشد. دستگاه ال پی جی بر خلاف دیگر دستگاه ها از طریق ماساژ میتواند باعث کاهش وزن و همچنین تناسب اندام شود. دستگاه ال پی جی از غلطک هایی برخوردار است که این غلطک ها نقش اصلی را در کاهش وزن ایفا میکنند. با ماساژی که از طریق این غلطک ها در نقاط مختلف بدن انجام میشود به مرور سلولیت درمان شده و در نتیجه باعث کاهش وزن و تناسب اندام فرد میشود. دستگاه ال پی جی از محبوس شدن آب اضافی در بدن جلوگیری به عمل می آورد و همچنین گردش خود را تا حد زیادی افزایش میدهد. دستگاه ال پی جی  با جلوگیری از احتباس آب اضافی در بدن و همچنین افزایش گردش خون  در سلامت فرد تاثیر زیادی خواهد داشت.

دستگاه ال پی جی در چند جلسه تاثیر خود را نشان خواهد داد؟

برای لاغری با دستگاه ال پی جی معمولا یک دوره پ۱۰ تا ۲۰ جلسه ای در نظر گرفته میشود که مدت زمان هر جلسه نیز بین ۳۰ تا ۳۵ دقیقه به طول خواهد انجامید. البته تعداد جلساتی که برای لاغری با دستگاه ال پی جی  تعیین میشود نسبت به شرایط فرد متقاضی متفاوت خواهد بود و ممکن است این مدت زمان افزایش و یا کاهش یابد. برای اینکه متقاضی بتواند بهترین نتیجه را برای کاهش وزن با این دستگاه دریافت نماید بهتر است تا در هفته دو تا سه جلسه از این دستگاه استفاده نماید.

دستگاه ال پی جی از دستگاه هایی است که میتواند وزن فرد را البته به شرط آنکه مرتب از این دستگاه استفاده نماید پایین آورد و همچنین رژیم غذایی خود را نیز تغییر دهد.

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()