سبد خرید 0

کاربرد ماساژور جی فایو و نحوه تاثیرگذاری آن بر بدن

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

1-دستگاه لاغری فارادیک

2-دستگاه لاغری جی فایو 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

4-دستگاه لاغری ال پی جی

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

در این مقاله در مورد دستگاه جی فایو صبحت خواهیم کرد

 

یکی از انواع ماساژوهایی که امروزه برای لاغری و تناسب اندام در باشگاه ها و سالن های زیبایی و همچنین در منازل کاربرد بسیار زیادی دارد دستگاه ماساژور جی فایو میباشد. ماساژور جی فایو از دستگاه هایی است که میتواند با ارسال پالس به نقاط مختلف بدن باعث شکست سلولیت شده و در نتیجه وزن را تا حد زیادی کاهش دهد. ماساژور جی فایو از دستگاه های کاملا جمع و جور و کوچک میباشد که به راحتی توسط یک نفر حمل میشود و همین موضوع آنرا به یکی از دستگاه های محبوب تبدیل کرده است. ماساژور جی فایو پالس های خود را از طریق چند سری به بدن فرد منتقل میکند و به مرور باعث لاغر شدن او میشود. ماساژور جی فایو نه تنها برای لاغری بلکه برای مقاصد درمانی نیز استفاده میشود و میتواند با ایجاد لرزش در بافت های زیر پوست و عضلات باعث سم زدایی بدن شود.

آیا تاثیر استفاده از ماساژور جی فایو دائمی است؟

سوالی که بسیاری از افراد در رابطه با این دستگاه مطرح میکنند این است که آیا تاثیر استفاده از ماساژور جی فایو دائمی است؟ در پاسخ باید بگوییم که اگر در کنار استفاده از دستگاع ماساژور جی فایو رژیم غذایی و همچنین ورزش به صورت مرتب رعایت نشود ماندگاری آن چندان بلند مدت نخواهد بود. برای اینکه بتوانید تاثیر استفاده از ماساژور جی فایو را به خوبی حس کنید باید به صورت دائم ورزش کنید و همچنین رژیم غذایی خود را رعایت نمایید.

چه مدت طول میکشد تا دستگاه جی فایو تاثیرگذاری خود را نشان دهد؟

ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که در طول هفته حد اقل باید یک بار از دستگاه ماساژور جی فایو  استفاده کنید و استفاده از دستگاه کمتر از میزان ذکر شده در کاهش وزن شما تاثیری نخواهد داشت. طول درمان با استفاده از دستگاه جی فایو معمولا بین ۳ تا ۴ جلسه میباشد. بعد از ۳ الی ۴ جلسه استفاده از دستگاه لاغری جی فایو مشاهده خواهید نمود که وزن و همچنین سایز شما تغییر کرده و مقداری از وزن خود را از دست داده اید.

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()