سبد خرید 0

کاربرد و فرایند کار دستگاه فارادیک چگونه است

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 2 فروردین 1400 در ساعت 17 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

دستگاههای زیادی هستند که به صورت ست لاغری می توانند تاثیری فوق العاده ای روی چربی سوزی و لاغری موضعی داشته باشند.این دستگاهها می توانند به صورت جدا استفاده شوند ولی تاثر اصلی و بهترین تاثیر در صورتی است که تمام دستگاهها بصورت همزمان استفاده شوند،چون اثرات این دستگاهها مکمل همدیگر هستند و استفاده همزمان از این دستگاهها بیشترین کاهش وزن و کاهش سایز را در پی خواهد داشت.

 

تمام این دستگاهها به صورت علمی در تمام نقاط جهان استفاده می شوند و اثرات این دستگاهها به صورت علمی ثابت شده اند و هرکدام از این دستگاهها به یک روش علمی موجب چربی سوزی و کاهش سایز فرد خواهند شد.

 

پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از استفاده راجب دستگاهها تحقیق کنید و از اثرات علمی این دستگاهها اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

 

این دستگاهها که بصورت ست لاغری و مکمل همدیگر عمل می کنند دستگاههای زیر است:

 

1-دستگاه لاغری فارادیک

 

2-دستگاه لاغری جی فایو 

 

3-دستگاه لاغری ترمودرمی

 

4-دستگاه لاغری ال پی جی

 

5-دستگاه لاغری کویتیشن

 

 

در این مقاله در مورد دستگاه لاغری فارادیک صحبت خواهیم کرد

 

 

دستگاه فارادیک از دستگاه های لاغری است که با ارسال پالس به ماهیچه ها و همچنین تحریک آنها باعث میشود تا به مرور شکل و فرم مناسبی پیدا کنند. از جمله مزیت هایی که با استفاده از دستگاه فارادیک ایجاد میشود این است که این دستگاه علاوه بر کاهش وزن باعث کاهش سایز نیز میشود. این دستگاه برای افرادی مناسب است که تنها به کاهش وزن خود فکر نمیکنند و تمایل دارند تا به سایز مناسبی نیز دست یابند.

دیگر کاربردهای دستگاه فارادیک

دستگاه فارادیک همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد پالس هایی را به عضلات ارسال میکند که این پالس ها میتوانند عضلات غیر فعال که تا مدت ها تحرکی نداشته اند را به حرکت وادارد. در واقع دستگاه فارادیک علاوه بر شکل دهی به عضلات فعال نقش موثری نیز در فرم دهی به عضلات غیر فعال دارد که جزو مزایای طبی آن محسوب میشود. شکم خانم ها بعد از زایمان فرم بدی پیدا میکند که این موضوع برای آنها چندان خوشایند نیست. دستگاه فارادیک در بهبود ماهیچه های شکم بانوان بعد از زایمان تاثیر زیادی دارد و فرم خوبی را برای شکم ایجاد میکند. دستگاه فارادیک از معدود دستگاه هایی است که برای کاهش سایز تنها در یک نقطه از بدن مناسب است. در صورتیکه فرد تنها تمایل به کاهش وزن نقطه ای داشته باشد این دستگاه بهترین گزینه برای وی محسوب میشود.

فرایند لاغری با استفاده از دستگاه فارادیک

دستگاه فارادیک از پد هایی برخوردار است که این پد ها به نقاط مختلف بدن متصل شده و سپس دستگاه پالس هایی را به عضلات ارسال میکند. ارسال پالس باعث تحریک عضلات و همچنین منقبض شدن آنها خواهد شد. با تکرار این عمل در طی جلسات مختلف به مرور کاهش وزن و در نتیجه فرم گرفتن عضلات اتفاق خواهد افتاد.

ارسال نظر

نام شما :
تلفن تماس (اختیاری):
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()